Ανακοίνωση από τον CEO
16 Αυγούστου 2021
Προς τη Δύναμη της
Tupperware
Ανακοίνωση από τον CEO
Την περασμένη χρονιά, έμαθα από πρώτο χέρι ότι μερικές
φορές, ακόμη και τα καλύτερα μελετημένα σχέδιά μας, αλλάζουν.
Τον Απρίλιο του 2020, όταν ανέλαβα τον συναρπαστικό ρόλο του
CEO στην Tupperware Brands, σκεφτόμουν ότι οι επόμενοι μήνες θα περιλάμβαναν
μια παγκόσμια περιοδεία, για να συναντήσω τους πολύτιμους ηγέτες μας, τους
εργαζόμενους και τα Μέλη της Δύναμης των Πωλήσεών μας. Δυστυχώς, αυτό το σχέδιο
αναγκαστικά άλλαξε. Η ενσωμάτωσή μου ήταν πλήρως ψηφιακή, οι παρουσιάσεις μου
σε εσάς έγιναν μέσω βίντεο, και ακόμη και σήμερα, η ικανότητά μας να
αλληλεπιδρούμε σε προσωπικό επίπεδο, είναι πολύ περιορισμένη. Ο COVID
υπενθύμισε σε όλους μας, ότι μπορούμε να κάνουμε σχέδια, αλλά δεν υπάρχει καμία
εγγύηση ότι τα πράγματα θα συμβούν όπως τα σχεδιάζουμε.
Εσείς, υπήρξατε ένα απίστευτο παράδειγμα για το πώς μπορούμε
να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε, σε δύσκολους καιρούς. Ακόμα κι αν ο COVID (και η
ζωή γενικότερα) μάς δίνει καθημερινές δοκιμασίες, έχετε μάθει να είστε
ευέλικτοι και να χρησιμοποιείτε τα διαθέσιμα εργαλεία που έχετε στα χέρια σας,
για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις εκάστοτε ιδιαίτερες καταστάσεις.
Αυτή την εβδομάδα, θα ήθελα να αναφερθώ στην ιστορία της Elli
Efstathiadou από την Γερμανία. Η Elli, σύζυγος και μητέρα τεσσάρων παιδιών,
είναι Ντήλερ στην Tupperware® από το 2005 – μπράβο ! Η ομάδα της είχε
φανταστική απόδοση στο 2019 και σκεφτόντουσαν ότι θα μπορούσαν να δουν παρόμοια
αποτελέσματα ανάπτυξης, και στα επόμενα χρόνια. Μετά, ήρθε το 2020. Πριν από
την πανδημία, η απόδοση της Elli είχε παρουσιάσει πτώση, και αντιμετώπισε
σοβαρά προβλήματα υγείας που απαιτούσαν χειρουργική επέμβαση. Η Elli δεν είχε
την ικανότητα να επικεντρωθεί πλήρως στην απασχόλησή της, ειδικά όταν πέρασε
δύο μήνες στο νοσοκομείο, ενόσω όλος ο κόσμος «έκλεινε» λόγω του COVID. Είμαι
στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι είναι πολύ καλύτερα στην υγεία της τώρα, αλλά
εκείνη η περίοδος, τής έμαθε πόσο πολύτιμη είναι μια ευέλικτη και αξιόπιστη
ευκαιρία απασχόλησης, όπως είναι η πώληση προϊόντων Tupperware.
Για να οργανώσει τη δουλειά της, η Elli χρησιμοποιούσε
ψηφιακά εργαλεία και πριν από την πανδημία, για να επικοινωνεί με τους πελάτες
της, αλλά πάντα προτιμούσε μια επίδειξη Tupperware με φυσική παρουσία ! Ωστόσο,
αυτή η προτίμησή της, έπρεπε να αλλάξει, όταν πλέον δεν επιτρέπονταν οι
συναθροίσεις. Άλλαξε τον τρόπο που πουλούσε προϊόντα, αλλά η Elli και η ομάδα
της αγκάλιασαν πραγματικά τις πωλήσεις μέσω των social media. Χρησιμοποίησαν
videos για την επίδειξη των προϊόντων και για να κάνουν Recruiting online στο
διαδίκτυο.
Η Elli συνειδητοποίησε γρήγορα ότι είχε πολλά Νέα Μέλη και
οι πωλήσεις της αυξάνονταν, παρόλο που η ομάδα της λειτουργούσε αποκλειστικά
μέσω των ψηφιακών εργαλείων. Είδε ότι μέσω του διαδικτύου, μπορούσε να κάνει
περισσότερες επιδείξεις μέσα στην ημέρα, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, από
οπουδήποτε, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερος προγραμματισμός.
Τί είναι αυτό που αγαπά περισσότερο στην πώληση προϊόντων
Tupperware, μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες ; Η Elli μάς λέει, «Σήμερα
περισσότερο από ποτέ, είμαι απίστευτα ευγνώμων που έχω μια δουλειά που μπορεί
να προσαρμοστεί σε τέτοιες ακραίες συνθήκες. Είμαι πολύ υπερήφανη που μπορώ να
προσφέρω στους ανθρώπους που έχουν οικονομική ανάγκη, μια γέφυρα, μια
προοπτική, μια ευκαιρία που δεν είδαν πριν, ή ακόμα και ένα δεύτερο σκέλος για
να σταθούν».
Παρά τις προσωπικές προκλήσεις της Elli το 2020, η περσινή
χρονιά κατέληξε να είναι η πιο επιτυχημένη χρονιά της Elli από ποτέ !
Συγχαρητήρια !
Μπορείτε πάντα να συνδεθείτε μαζί μου στο Facebook
(@TuppCEO) και Instagram (@TuppCEO).
Παραμείνετε υγιείς και ασφαλείς,
Miguel Fernandez
CEO of Tupperware Brands
Οδηγείστε με την καρδιά σας και η καρδιά σας θα σας
οδηγήσει.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου