Ανακοίνωση από τον CEO

 


8/11/21 

Προς τη Δύναμη της Tupperware

Μπορεί να μην το πιστεύουμε, όμως το 2021 πλησιάζει στο τέλος του – βρισκόμαστε ήδη στα μέσα Νοεμβρίου ! Ίσως είδατε την περασμένη εβδομάδα, ότι η Τupperware Brands ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του 3ου Τρίμηνου 2021 – αποτελέσματα που δείχνουν την πρόοδο που έχει σημειώσει η εταιρεία, σε σύντομο χρονικό διάστημα, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις επιπτώσεις που είχε ο COVID σε καθέναν από εμάς και στην εταιρεία, τους περασμένους 18 μήνες. Θέλω να σας εκφράσω τις ευχαριστίες μου – σας ευχαριστώ για την αφοσίωσή σας, το πάθος και την προθυμία σας να υποστηρίξετε την εταιρεία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Συνεχίζουμε να μεταμορφώνουμε αυτή την εμβληματική επωνυμία, μαζί, και ενώ θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να συνειδητοποιήσουμε πλήρως τις δυνατότητες της επωνυμίας μας, έχουμε τόσα πολλά να γιορτάσουμε. Φροντίστε να αφιερώσετε χρόνο αυτές τις γιορτές για να γιορτάσετε τα επιτεύγματά σας και των μελών της ομάδας σας – το αξίζετε.

Χαίρομαι που βλέπω ότι σε κάποιες χώρες επιτρέπονται τα ταξίδια, αν και γνωρίζω ότι σε ορισμένες χώρες, εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλο ρίσκο στις κατ’ιδίαν συναντήσεις. Γνωρίζω ότι η κατάσταση συνεχίζει να δείχνει και να είναι διαφορετική, και αυτό μας δυσκολεύει να μπούμε στους συνηθισμένους ρυθμούς, ή στις συνήθειες μας. Από προσωπική εμπειρία, γνωρίζω ότι το να μπω σε νέα ρουτίνα και προσδοκίες, μπορεί να κάνει δύσκολο τον καθορισμό στόχων. Μια συμβουλή που έχω, είναι να μην το αφήσετε να σας εμποδίσει να χαράξετε τη δική σας πορεία ! Βρείτε αυτό το οποίο σας παθιάζει, θέστε ένα στόχο και ξεκινήστε να κάνετε αυτό που κάνετε καλύτερα – να είστε υπέρμαχος της αγαπημένης επωνυμίας Tupperware®.

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία της Jenni-Maria Lankoski-Kantola από τη Φινλανδία. Η Jenni-Maria έχει δύο μικρά παιδιά και αποφάσισε να επιστρέψει στη δουλειά, μετά την άδεια μητρότητας. Την δυσκόλεψε η έλλειψη των κατοίκων επιδείξεων, λόγω του COVID. Για να παρακινήσει τον εαυτό της, έβαλε στόχο να κάνει δέκα επιδείξεις μέσα σε μια εβδομάδα και ήθελε να δωρίσει ένα συγκεκριμένο ποσοστό των πωλήσεών της, σε ένα οργανισμό έρευνας για τον καρκίνο στη Φινλανδία.

Η Jenni-Maria προγραμμάτισε δέκα επιδείξεις σε μια εβδομάδα, προσφέροντας μια ψηφιακή εμπειρία, μια ασφαλή διαπροσωπική εμπειρία, ή μια υβριδική εμπειρία, για να ικανοποιήσει όλες τις προτιμήσεις των πελατών της. Είχε δύο συγκεκριμένα προϊόντα για να υποστηρίξει το φιλανθρωπικό της σκοπό, και έκανε βίντεο για να προωθήσει τις επιδείξεις και τα προϊόντα. Παρουσίασε τα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στους συναδέλφους, τους πελάτες και τους φίλους της, με πολύ καλή αποδοχή !

Εν τέλει, και οι δέκα επιδείξεις πήγαν καλά και η Jenni-Maria μπόρεσε να προσφέρει τα χρήματα στον οργανισμό έρευνας για τον καρκίνο. Παρόλο που αντιμετώπισε εμπόδια, η Jenni-Maria ήταν αποφασισμένη να χαράξει την δική της πορεία στην πώληση προϊόντων Tupperware® και να ανταποδώσει στην κοινότητά της ! Μπράβο Jenni-Maria.

Ξέρω ότι όλοι θα βρούμε ξανά την πορεία μας – και ελπίζω να έχω την ευκαιρία να γνωρίσω πολλούς από εσάς όταν θα μπορούμε και πάλι να ταξιδεύουμε. Μην ξεχάσετε να συνδεθείτε μαζί μου στο Facebook (@TuppCEO) και Instagram (@TuppCEO).

Παραμείνετε υγιείς και ασφαλείς,

Miguel Fernandez

CEO of Tupperware Brands

Οδηγείστε με την καρδιά σας και η καρδιά σας θα σας οδηγήσει

https://www.facebook.com/tupperwarelabgeorgia

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις