Ανακοίνωση

 


13 Δεκεμβρίου 2021

Προς τη Δύναμη της Tupperware

Είμαι ενθουσιασμένος για την πρόσφατη δημοσίευση της Έκθεσης Βιωσιμότητας για το 2020 – «Building Better» – η οποία συνοψίζει τα επιτεύγματα και τους στόχους μας για την εταιρεία, που σχετίζονται με την Περιβαλλοντική, Κοινωνική και Εταιρική Διακυβέρνηση (εν συντομία, ESG). Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη έκθεση εδώ, στην οποία αναφέρεται πως συνεχίζουμε να έχουμε θετικό αντίκτυπο και να κάνουμε την διαφορά στις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, μέσω των προϊόντων και των ανθρώπων μας. Σας προτρέπω να μοιραστείτε την έκθεση με τις ομάδες, τους συναδέλφους και τους πελάτες σας !

Κυρίως, θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες και την εκτίμησή μου για τον καθένα από εσάς, για τις συνεχείς προσπάθειες στην πώληση προϊόντων Tupperware και την ανάπτυξη της δουλειάς σας, μαζί μας. Γνωρίζω ότι ο τελευταίος ενάμισης χρόνος είχε πολλές προκλήσεις, όμως όταν ηγούμαστε με σκοπό και αναγνωρίζουμε ότι όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε πραγματικά κάτι καλό στον κόσμο, τότε οι προσπάθειες, τα επιτεύγματα μας, αλλά και οι όποιες προκλήσεις, αξίζουν τον κόπο. Ο σκοπός μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα για τον καθένα από εμάς, αλλά πιστεύω ότι ο σκοπός μας να καλλιεργούμε ένα καλύτερο μέλλον καθημερινά, έγινε πραγματικότητα το 2020, και αυτό φαίνεται στην Έκθεση Βιωσιμότητας – και σε πολλά άλλα. Θα συνεχίσουμε να καθοδηγούμαστε από τον σκοπό μας, για να οδηγηθούμε σε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες το 2022 και μετά.

Την περασμένη εβδομάδα, είχα την τύχη να επισκεφτώ τους Συνεργάτες και τα Μέλη της Δύναμης Πωλήσεων στην πατρίδα μου, το Μεξικό. Αυτές οι κατ' ιδίαν συναντήσεις –αν και ακόμα σπανίζουν– γίνονται όλο και πιο σύνηθες και ήταν σαν μια ανάσα καθαρού αέρα, μετά από σχεδόν δύο χρόνια αποκλειστικά με διαδικτυακές συναντήσεις ! Μεταξύ των πολλών θαυμάσιων Συνεργατών και Μελών της Δύναμης Πωλήσεων που γνώρισα, θέλω να επισημάνω δύο ομάδες της Δύναμης Πωλήσεων, οι οποίες μοιράστηκαν μαζί μου ανεκτίμητες γνώσεις σχετικά με το πώς μπορούμε να προσελκύσουμε στην Tupperware νεότερους πελάτες, όπως τη γενιά των Millennials και τη γενιά Z. Ήταν καταπληκτικό να ακούς από πρώτο χέρι για τη δημιουργικότητα και την εφευρετικότητα των Μελών των Πωλήσεών μας.

Η πρώτη ομάδα αποτελούνταν από οκτώ Μέλη της Δύναμης Πωλήσεων, οι οποίοι είναι όλοι γιοι και κόρες Distributors. Ο σκοπός αυτής της ομάδας, τα μέλη της οποίας ήταν από τη γενιά των millennials και τη γενιά Z, ήταν να παρουσιάσει το πώς η Tupperware μπορεί να είναι μια κουλ, μοντέρνα εταιρεία για τους νέους ανθρώπους και να ενθαρρύνει τις νεότερες γενιές να ξεκινήσουν να ασχολούνται με την πώληση προϊόντων Tupperware®. Τα μέλη αυτής της ομάδας είναι πραγματικοί καινοτόμοι και η Tupperware στο Μεξικό, θα συνεχίσει να βασίζεται στις πληροφορίες τους, σχετικά με το πώς να προσεγγίσουν ένα νεότερο κοινό, με πιθανούς λάτρεις της Tupperware και Μέλη της Δύναμης Πωλήσεων ! Αυτή η φανταστική ομάδα αποτελούνταν από τους Andrea Luna, Abigail Moreno, Andrea Valdiva, Salvador de la Torre, Fernando Torres, Lizbeth Macedo και Paola Lopez. Θέλω και πάλι να τους ευχαριστήσω για την παρουσίασή τους, και ανυπομονώ να δω πώς το έργο τους θα έχει ένα μοναδικό αντίκτυπο στις νεότερες γενιές.

Η δεύτερη ομάδα, επικεντρώθηκε στα Μέλη της Δύναμης Πωλήσεων που έχουν πραγματικά ενστερνιστεί την ψηφιακή εποχή, άνθρωποι από διαφορετικά υπόβαθρα, διαφορετικές ηλικίες και διαφορετική προϋπηρεσία στην πώληση προϊόντων Tupperware®. Αυτά τα Μέλη της Δύναμης Πωλήσεων, που έχουν γνώσεις τεχνολογίας, εκτιμούν την ευελιξία της ευκαιρίας απασχόλησης που προσφέρουμε και την ικανότητα να διαχειρίζονται την δουλειά τους αποκλειστικά με ψηφιακά μέσα – σε ορισμένες περιπτώσεις, μόνο από τα τηλέφωνά τους ! Κάποια από τα Μέλη μας, δεν είχαν χρησιμοποιήσει ποτέ ορισμένες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης στο παρελθόν, αλλά πλέον, είναι ο μοναδικός τρόπος για την δουλειά τους. Αυτές οι μαρτυρίες, συνεχίζουν να αποδεικνύουν ότι η αποδοχή μιας πρόκλησης, μπορεί ενδεχομένως να μετατραπεί σε αποδοτική ευκαιρία !

Εκμεταλλευόμενοι πλήρως όλα τα ψηφιακά εργαλεία και τις πλατφόρμες που τους προσφέρει η Tupperware στο Μεξικό, όπως το TuppSocial, αυτά τα Μέλη της Δύναμης Πωλήσεων έχουν γίνει πραγματικοί «influencers» για την Tupperware® και την ευκαιρία απασχόλησης. Τα μέλη της ομάδας που έκαναν την παρουσίαση είναι οι Jaziel Solano Alonso, Alejandra Carrillo, Alejandra Martinez, Erika Daniela Gutierrez Bernal, Roberto Vazquez και Viridiana Montserrat Maravilla Cruz. Συγχαρητήρια σε όλους σας !

Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα στο Μεξικό για τη διοργάνωση μιας τόσο ωραίας συνάντησης, ήταν μεγάλη χαρά που γνώρισα Μέλη της Δύναμης Πωλήσεων με πραγματικά μοναδικές προοπτικές, μεθόδους πωλήσεων και δυνατά σημεία.

Ελπίζω ότι θα βρείτε το χρόνο να διαβάσετε την Έκθεση Βιωσιμότητας. Μην ξεχνάτε να με ακολουθείτε στα social, στο Facebook (@TuppCEO) και Instagram (@TuppCEO).

Παραμείνετε υγιείς και ασφαλείς,

Miguel Fernandez

CEO of Tupperware Brands

Οδηγείστε με την καρδιά σας και η καρδιά σας θα σας οδηγήσει.


https://www.facebook.com/tupperwarelabgeorgia



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις