Ανακοίνωση από τον CEO

 

Miguel Fernandez CEO of Tupperware Brands

17 Ιανουαρίου 2022

Προς τη Δύναμη της Tupperware

Στην επιστολή της περασμένης εβδομάδας, αναφέρθηκα στις προσπάθειες της εταιρείας μας το 2021, για τις οποίες είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος. Αυτή την εβδομάδα, θέλω να αναφερθώ στο μέλλον – το 2022 ! Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι η Πρωτοχρονιά είναι μια καλή περίοδος για να ανανεωθούν και να προγραμματίσουν νέα πράγματα, όπως το να ξεκινήσουν ένα νέο χόμπι, ή να βάλουν νέους στόχους. Πιστεύω ότι κάθε εποχή είναι κατάλληλη για να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε, γι' αυτό σας προκαλώ σήμερα να θέσετε τους δικούς σας στόχους, για τη φετινή χρονιά.

Προσωπικά, στόχος μου είναι να συνεχίσω να καλλιεργώ το πάθος για την Tupperware®. Έχουμε μια μεγάλη ευκαιρία για να κάνουμε θετικό αντίκτυπο στον κόσμο, και αυτό είναι που με καθοδηγεί. Θέλω επίσης να είμαι πιο συνειδητός σχετικά με τo περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αφήνω πίσω μου και να αντικαθιστώ τα προϊόντα μιας χρήσης, όποτε μπορώ. Και, θα μοιραστώ μαζί σας τον στόχο που βάζω κάθε χρόνο στον εαυτό μου - προσπαθώ να βελτιώνω τις κινήσεις μου στο γκολφ, γιατί αρχίζω να πιστεύω ότι τα παιδιά μου έχουν γίνει καλύτερα από εμένα στο γήπεδο !

Αυτή είναι η χρονιά για να θέσετε νέους στόχους, τόσο στην προσωπική σας ζωή, όσο και στην απασχόλησή σας στην Tupperware® ! Στην Πολωνία, η Violetta Szymanska ήταν λάτρης των προϊόντων Tupperware® πολύ πριν αποφασίσει να γίνει Ντήλερ, το 2019. Η Violetta, η οποία είναι κωφή και επικοινωνεί στη νοηματική γλώσσα, χάραξε το μονοπάτι της στην Tupperware® με ένα τρόπο που της ταιριάζει. Η ίδια και ο σύζυγός της, ο οποίος είναι επίσης κωφός, στηρίζονται στην κόρη τους για να τους βοηθά με την επικοινωνία, όταν χρειάζεται. Σε συνεργασία με την οικογένειά της, η Violetta ανέπτυξε τη δουλειά της σε σύντομο χρονικό διάστημα, παρά τις δυσκολίες της πανδημίας.

Στην αρχή, η Violetta πουλούσε τα προϊόντα μόνο σε μέλη της οικογένειάς της και σε φίλους της. Ωστόσο, όταν η πανδημία ξεκίνησε και η Violetta περνούσε περισσότερο χρόνο στο σπίτι της, αποφάσισε να ασχοληθεί με τα ψηφιακά εργαλεία, χρησιμοποιώντας τα social media για να προσελκύσει μια ευρύτερη πελατειακή βάση – έχει περίπου χίλια μέλη στην ομάδα της Tupperware που διαχειρίζεται στο Facebook ! Η Violetta περιγράφει τον εαυτό της ως πραγματικά παθιασμένη που μοιράζεται τα προϊόντα μας με την κοινότητά της και της αρέσει που αυτό είναι κάτι που μπορεί να κάνει με μερική απασχόληση, για να υποστηρίξει την οικογένειά της.

Η Violetta απολαμβάνει πραγματικά τη δημιουργία λεπτομερών βίντεο επίδειξης προϊόντων στη νοηματική γλώσσα, στην κουζίνα της, στα οποία εξηγεί πώς να χρησιμοποιούμε τα προϊόντα μας στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Από το ξεκίνημά της το 2019, η Violetta έχει επίσης εξελιχθεί ως ηγέτης, και έχει πάνω από δώδεκα Ντήλερ στην ομάδα της, οι οποίες ασχολούνται με το ψηφιακό recruiting.

Παρά τις προσωπικές προκλήσεις και τις δυσκολίες που όλοι αντιμετωπίζουμε σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω της πανδημίας, η Violetta αντιμετώπισε τις νέες συνθήκες ως ευκαιρία και το αξιοποίησε στο έπακρο !

Είμαι υπερήφανος για όλα τα επιτεύγματά σου, Violetta, και ανυπομονώ να δω τι θα κάνεις στο μέλλον.

Σας παρακαλώ όλους σας, να συνεχίσετε να φροντίζετε τον εαυτό σας και να ακολουθείτε τις τοπικές οδηγίες υγείας, καθώς ο COVID συνεχίζει να μας επηρεάζει.

Πείτε μου τους στόχους σας για τη Νέα Χρονιά στο Facebook (@TuppCEO) και Instagram (@TuppCEO).


https://www.facebook.com/tupperwarelabgeorgia

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις